FRAKT - endast 59 kr          

Extra lätt att läsa: Läshunden

129 kr
Finns i lager
Tillfälligt slut
Endast få kvar i lagret (1 st)
Tillfälligt slut
Bevaka produkt

Ange din e-postadress nedan så meddelar vi dig när produkten finns i lager! Din e-postadress sparas i upp till 180 dagar.

Produktbeskrivning:

”Läshunden” är den artonde fristående boken i Helena Bross populära serie om kompisarna Axel och Omar. Perfekta böcker för nybörjarläsare med kort text och enkla ord i versaler. I dag är lyckan fullständig när den snälla hunden Trixi flyttar in i huset där Axel och Omar bor. Kadri Ilves varma illustrationer gör det lätt att känna igen sig.

Trixi ska bo på tredje våningen. Samma våning som Omar! Trixi är jättesnäll. Hon har varit polishund och är väldigt bra på att lyssna. Och när Trixi sitter bredvid går läxläsningen som en dans.

--------------
Läsålder: 6-9 år
Format: Inbunden
Antal sidor: 60




Artikelnummer:
X1981

Populärt just nu

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen