Extra lätt att läsa: Fina kojan

129 kr
Finns i lager
Tillfälligt slut
Endast få kvar i lagret (1 st)
Tillfälligt slut

Ange din e-postadress nedan så meddelar vi dig när produkten finns i lager! Din e-postadress sparas i upp till 180 dagar.

Produktbeskrivning:

"Fina kojan" av Helena Bross är en serie väldigt lättlästa böcker i versaler om kompisarna Axel och Omar som bor i samma hus. Tillsammans med Kadri Ilves charmiga illustrationer skapas här vardagsdramatik när den är som allra bäst. Perfekt för nybörjarläsaren!

Axel och Omar ser hur några gubbar slänger en massa brädor i en stor säck på gatan. Axel kommer på att de kan göra en koja av alla plankor. Den blir jättefin! Men den arga tanten i huset tycker bara att de skräpar ner. Ett trevligt saftkalas kaske kan få henne på bättre humör?

----------------
Läsålder: 6-9 år
Format: Inbunden
Antal sidor: 64

 




Artikelnummer:
X1980

Populärt just nu

Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen